marți, 9 februarie 2010

Alarma buclucasa!

Nenocita de alarma! Mereu ma intristez cand ma gandesc la jumatea de viata pe care o irosim cu dormitul. Oare cate lucruri interesante am putea face daca nu ar trebui sa dormim, ne-am distra sau ne-am plictisii si mai tare? Am zice ca avem prea mult timp sau ne-am plange ca de obicei in legatura cu trecerea timpului...

Azi dimineata m-am trezit frustrat si cu un gust amar in gura care m-a scarbit pe deplin si m-a facut sa urasc ziua de azi ( cel putin aparent). Alarma de pe telefon nu a sunat ( daca esti prea dobitoc sa o setezi :)) ) si am avut impresia ca e 12.
Comenzile date de creierul meu erau neclare si ''incetosate'' de mahmureala tipica dimnetii. Ca de obicei m-am lovit de pragul usii apoi era sa intru in camera parintilor in loc de baie. Ti se pare amuzant? ( cum sa nu rad de tine fraiere buahahaha)...

Am iesit afara. Aerul rece si curat mi-a trezit la viata corpul amorti si parca eram alta persoana, una mai recunoscatoare ca traieste intr-un astfel de oras inconjurat de atata natura.

Dar ce vorbesc, in scurt timp viziunea mea fantastica asupra lumii a fost calcata in picoare de gandul ca mai am 5 minute pana incepe prima ora si n-am tigari... Of lume lume! Voi ce mai ziceti?

Have a nice day!

3 comentarii: