joi, 11 februarie 2010

Iti pierzi sau nu vremea?

Oare de ce ar citi cineva blogul meu?
De cate ori citesc un blog, sunt plictisit si rareori imi trezeste dorinta de a citi. Daca aflu ceva nou si interesant raman sa citesc toate articolele.

Care bloguri sunt interesante?
Cele mai interesante bloguri sunt cele care ''deschid o lume noua''. Un blog in care pot sa vad lucrurile altfel.
Nu ma intereseaza blogurile care barfesc, care sunt pline de de stiri despre vedete sau cocalarisi pitzipoance. Sunt deja prea ''prafuite'' si ''consumate'' aceste bloguri, insa recunosc, sunt cele mai citite... DE CE? Pentru ca aici ne recunoastem noi , radem de prostie dar uitam ca nu suntem mai buni cu nimic decat persoanele de care ne batem joc, o generatie care scade incet incet la nivel cultural.
In ziua de azi nu mai citim carti, le gasim pe net sau mai rau, intram pe piratebay si furam filmul... Trist , foarte trist.

De ce nu suntem atenti la mesaj?
Mereu ne legam de ortografie! Nu conteaza ce se transmite prin acel mesaj, nu conteaza sentimentele scriitorului, noi ne legam mereu de ortografie !
Bravo voua celor care sunt experti in asta!( sarcasm)

Lumea mea...
In lumea mea, lucrurile sunt altfel, albe, negre sau incolore( nu nu sunt daltonist)
Cat despre mesaj , nu stiu daca am unul...
Pentru unii s-ar putea sa fie ceva mai adanc decat pare, pentru altii este ''un text amuzant''.
Pentru unii sunt un avatar urban ( nu ma refer la creaturile alea albastre din film), pentru altii sunt ''un tip haios''.
Asta depinde doar de puterea lor de intelegere.

Un comentariu: