luni, 8 februarie 2010

Viata urbana

Salutare lume !

A nins astazi. M-am mirat de acest oras in care ''naclaiala'' lui orasaneasca medievala, piperata cu o doza de modernism, care prin simplitatea sa atat de complicata, m-a facut sa zambesc. Astazi, oamenii vechi si noi, ingandurati, paranoici sau realisti m-au amuzat si m-au facut sa-i vad altfel fata de viziunea mea zilnica. Oamenii sunt destul de interesanti uneori, depinde doar starea sufleteasca in care suntem invaluiti. Amuzant nu crezi?
Deasemenea azi am inceput semestrul 2. Probabil voi fi la fel de mediocru si media mea generala de 8.50 ma va satisface pe deplin. In fond, ce e asa de important sa inveti la scoala. in jurul meu oamenii care si-au pierdut viata cu nasul in carti sunt la fel de constransi de viata lor patetica atat de bine ascunsa, la fel de neimportanti, pe cand cei care au luptat pentru visele lor au ajuns undeva. Oare nu asta conteaza cu adevarat?
Cine nu viseaza nu are un scop real in viata.

Ok, gata cu filosofia ( hai repede adu' lanturile si fuga catre canalul din zona <> ) avem treburi mai adolescentine de facut cum ar fi: aranjatul parului intr-un stil cat mai ''cool'', sau scrisul pe blog...

Am fost extaziat azi dimineata, cu gandul ca voi bea o cafea de la tonomatul de la scoala, dar OROARE, nu mai accepta bancnote de 1 leu, ( urasc cand face asta !!! ) si i-am tras cateva picoare cu speranta ca ''ii va veni mintea la cap'' dar nu si nu, el se tinea bine pe pozitii asa ca mi-am fumat tigara dezamagit de soarta asta cruda...
Am intarziat la prima ora, tipic...
Cum ziceam, zi misto azi. Cu asta inchei articolul de azi si va urez o zi buna.
Have fun with your life!

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. s-a schimbat multe tu decand fumezi:p a si io am intarziat la prima ora trebuia sa-mi i-au portia de WINSTON k de KENTU' e prea scump:))
    te-am pupacit:*

    RăspundețiȘtergere