luni, 8 februarie 2010

Filmuletu' nr 1

Salutare lume! Zi misto azi , soare, zapada topita, flescaiala urbana, bunicute plapande frecand asfaltul rece regretand viata din trecut si gandindu-se la ce mai e nou prin piata si cartier... Daaar in fine nu despre asta e vorba in articolu' de azi , ci despre noul filmulet ce l-am publicat pe YouTube ( my other life) in care e vorba despre 2012 ( asa era initial dar ne-am intins la alte povesti) si ce se mai petrece in ziua de azi pe la Tv. In orice caz subiectu' asta cu 2012 ma calca pe coada si nervi mei incep sa se crizeze si sa o dea in perfuzii... Pur si simplu nu mai suport agitatia falsa din juru meu... Cum doamne sa crezi ca vine sfarsitul lumii in 2012... Poate un razboi planetar ar fi posibil dar chiar sfarsitul nu prea cred... Cat despre alte evenimente o sa scriu altadata e o ora cam tarzie acuma si ma dor ochii de la atata holbat in ecranu asta care imi suge viata incet incet DAR sigur( o sa mori Alexeee !!!! ) si in curand nu o sa mai exist printre voi,,, Hah! Partea mea filosofica trebuie batuta si pusa in lanturi, apoi aruncata intr-un canal de prin zona... Deci daca sunteti curiosi despre ce am facut dati un click AICI PT A VIZIONA
Have a nice day!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu