duminică, 7 februarie 2010

De sa fac un Blog?

Salutare lume! Tocmai acum m-am gandit sa fac si eu un blog, cat de interesant va fi? NU se stie... cat despre greseli de ortografie, vor fi destule crede-ma... Ar fi bine sa ma fac cunoscut, deci o sa incep prin a va spune cum ma cheama , ce fac in timpu liber, la ce sunt bun si la ce sunt groaznic, temerile mele, ideile s.a.m.d. Deci, ma numesc Alex , am 19 ani si locuiesc intr-un oras mititel si linistit inconjurat de munti si paduri, un loc linistit si pitoresc zugravit de multa istorie. Oraselul se numeste Orastie ( funny?! ). Aici timpul se scurge destul de incet dar asa ma face sa vad cu adevarat lucruile in adevarata lor valoare artistica, mda eu indragesc lucrurile simple ( pt k n-ai avut parte de lucruri mari dobitocule :)) buhahah evil commnent) pt ca in ele ma regasesc, in ele ma minunez. Poate o sa spuneti ca sunt un om simplu si linistit dar s-ar putea sa va inselati, eu cred ca fiecare om este un nou univers( a aflat asta de la cineva nu-l bagati in seama :D ). Asa deci, cred ca am vorbit destul de multe si fara sa aiba vreo legatura cu cine sunt eu si de ce imi fac un blog, pai oare de ce imi fac un blog? Pentru ca sunt PLICTISIT , de ce credeti ca ar sta cineva ore intregi sa scrie , sa se gandeasca la ceva interesant , sa asterne ideile lui pe un calculator si toata lumea sa se minuneze de el ... E totusi o prostie dar parca e si o usurare... Ah dar deja deviz de la subiectul nostru ( care subiect asshole?) care ar trebui sa fie interesant si amuzant, dar nu este... Imi cer scuze daca va plictisesc, mie imi face placere sa scriu.
Bun, deci ati aflat cum ma cheama, cati ani am si unde stau plus alte chestii nefolositoare. O sa va spun mai departe pasiunile mele. Prima mea ''iubire'' este arta, imi place sa desenez . A doua ''iubire'' este chitara ( chinezarie curata , pret 5 mil :)) ) pe care o indragesc destul de mult dar nu am reusit inca sa o ''aprofundez'' , vise peste vise legate de o trupa etc.. nu va pasa voua. Imi place sa ''mazgalesc'' peretii cu graff-uri, asta ar enerva multa lume nu? Imi place sa fac sport, de aceea am facut karate cativa ani, skating, role, parkour, baschet... Eh, cred ca este destul deocamdata, daca va intereseaza acest blog neinteresant mai treceti si maine pe aici. Poate o sa spun ceva mai interesant de atat ( da pt ca introducerile mereu put).. Have a nice day!

Un comentariu:

  1. Waa, drăguţ cum te descrii.
    Se pare că eşti destul de talentat.
    Şi mie îmi plac mult din chestiile pe care le faci tu, dar nu mă prea pricep la vreo una:)).

    RăspundețiȘtergere